
Деканат Інституту механіки і транспорту узагальнив результати опитування (на час цієї публікації) "Викладач очима студентів", яке проводилось онлайн та анонімно серед студентів ІМіТ за допомогою анкети, розміщеної на сайті системи онлайн-навчання (більше інформації за посиланням). Наразі анкетування продовжується і усі студенти мають можливість долучитися до анкетування.
Студентам пропонувалось поставити оцінку за 4 - бальною системою:
0 балів – я не згоден з цим твердженням, це далеко не так.
1 бал – можна погодитися з цим твердженням, хоча воно справедливе не завжди.
2 бали – як правило, це так.
3 бали – це твердження повною мірою справедливе щодо даного викладача.
Відсотки студентів, які навчались раніше або навчаються зараз у викладача, якого вони оцінювали розподілились, як показано на діаграмі.

1) Викладач звертає увагу на очікувані результати навчання і їх значення у підготовці до майбутньої професійної діяльності.

Викладач чітко формулює тему, мету лекційного, практичного, лабораторного заняття і зазначає компетентності, які набуває студент за результатами опанованої теми.

Своїм викладанням викладач сприяє зростанню інтересу студентів до обраної спеціальності/

На навчальних заняттях пропонується нова, сучасна наукова інформація.

Ясно, логічно, аргументовано і зацікавлено викладає матеріал.

Пропонує і послідовно керується системою встановлених вимог і критеріїв оцінювання результатів освітньої діяльності.

Вас задовольняє час, форми, способи спілкування з викладачем/

Виявляє тактовність в процесі взаємодії зі студентами.

Мова викладача професійна, виразна, оптимальна по темпу і силі голосу, доступна для розуміння. Дозволяє робити необхідні записи.

Стимулює творчість студентів з самостійної навчальної та науково-дослідної роботи.

При обиранні дисциплін вільного вибору студента, хотіли б ви зустрітися з цим викладачем (як з науковим консультантом, в період проходження практики, при виконанні курсової чи дипломної роботи)
